Mijn laptop wil wéér niet opladen.Wat kost een adapter voor COMPAQ Presario CQ60-140?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (6)

Onderstaand linkje lost dit op voor ca. 64 euro. Levering binnen 24 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook eens gehad, heb toen de accu eruit gehaald, weer erin gedaan, adapter aangesloten en het probleempje was weg. Mss helpt het jou ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk deze link ze kosten tusen 60 en 70 euro
sucses
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enige tijd geleden heb ik hetzelfde probleem ondervonden met mijn adaptor. Ik heb toen een universele adWaarom koop je geen universele adaptor gekocht bij de Mediamarkt!

Deze was zo'n €30.00 en werkt uitstekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem met opladen kan niet in de adapter liggen denk ik. Ik denk dat het probleem eerder in je batterij ligt. Die worden na een aantal jaar snel minder.

Als je de batterij eruit haalt en de adapter erin en de laptop doet het verder normaal, dan is er niets mis met de adapter.

Een nieuwe batterij kost ongeveer 90 euro voor jouw model. De fabrikant geeft geen garantie op het slechter worden van de batterij, dus de enige optie is een nieuwe kopen, of (als je niet onderweg werkt) altijd op netstroom te werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Hoe kom je daar nou bij? Adapters gaan ook soms kapot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk, maar dan doet de stroomvoorziening het toch niet meer? Als je je batterij eruit haalt dan kan die toch niet opstarten? Of kan een adapter het ook een beetje doen? Ik bestel al 10 jaar laptops voor mijn collegea en de problemen met niet opladen van batterijen treden altijd op na 3 jaar. Met adapters hebben we alleen maar problemen gehad als het snoer brak. Maar dat is mijn ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van de 80 laptops zijn hier na 3 jaar 6-10 adapters stuk (waarvan 80% door een kapot snoer); 50-60 akku's op en ca. 5 de mainboards kapot (tenminste die waarvan de akku's niet meer opladen). Van sommige modellen is 60% van de mainboards in de garantie periode vervangen, verder 20-30 harde schijven, 5 displays en een paar toetsenborden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus mijn idee van een kapotte accu is dan toch niet zo raar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nö, maar het dus ook aan de oplader/voeding in de laptop liggen.
Zoals ik al bij je volgende vraag heb aan gegeven kan je een goede adapter al krijgen voor €25,-. Com Europe is zo'n bedrijf waar je terrecht kan. Dit bedrijf verkoopt zowal orginele als imitatie adaptoren (2jr. garantie) Ze zijn veelal goedkoper als de meeste aanbieders. Dit omdat ze de juiste adressen in Azie hebben opgebouwd. Zij zitten dus niet met tussenleveranciers. Doe morgen anders eventjes een belletje naar ze. 058-8431113 (com-europe.nl) hun specialiteiten ligt in repararen van Laptops (scherm/Moederborden vervangen)

Hopelijk heb je hier iets aan