Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb de laatste tijd last van het wegvallen van mijn internet. Ik krijg dan het bericht, kan geen IPadres vinden. Wat kan het probleem zijn?

Ik heb mijn internetverbinding al opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft. Ik heb een sitecom mimo XR router en heb Windows XP.

Toegevoegd na 11 minuten:
Mijn provider is Online.

Toegevoegd na 13 minuten:
IK heb dit probleem sinds kort, alles heeft het altijd prima gedaan.

Toegevoegd na 16 minuten:
Heb ik naar gekeken er zit niemand hier met een Sitecom en hier zitten niet echt veel buren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
591

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Draadloos internet zeker? Dan is waarschijnlijk je signaal te zwak (of gestoord, of tegengehouden door een metalen afscherming - bijvoorbeeld in de betonnen muren).
Je computer probeert via DHCP een adres te krijgen van je router, maar als die niet bereikbaar is, wordt dat moeilijk.
Kijk voor de zekerheid ook even of er niet iemand in de buurt zit met dezelfde SSID (netwerknaam). Misschien denkt je computer wel dat hij met jouw router spreekt, maar is het eigenlijk die van de buren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding