er is een programma voor. dat heet Fraps. kun je een trial van downloaden en uitproberen. gratis heb je wel wat restricties of een logo in beeld. Maar dan heb je een idee. ( het wordt veel gebruikt om spellen te laten zien op youtube enzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een programma heet hypercam2 daar kan je filmpjes mee maken je kan ook Google op screen recorder daar vind je er vele meer maar hypercam vind ik de beste