Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er inlogproblemen bij skype?

Vanaf zes uur kan ik niet meer inloggen bij Skype, zijn er meer mensen met dit probleem?

Toegevoegd na 7 minuten:
DUIDELIJK HUN SERVER LIGT ER DUS UIT< HEEL FIJN. BEDANKT ALLEMAAL

Toegevoegd na 22 minuten:
Ben er uit:

De gratis internettelefoondienst Skype ligt grotendeels plat. Het bedrijf liet via Twitter inmiddels zelf weten dat mensen wereldwijd problemen hebben om in te loggen. Het onderzoekt ondertussen wat er aan de hand is.

De problemen ontstonden rond de middag, Belgische tijd. Op Twitter laten vele duizenden mensen weten dat er problemen zijn met Skype. De gratis telefoondienst blijft ondertussen maar groeien. Vorige maand nog bereikte Skype een nieuw record met 25 miljoen mensen die het tegelijkertijd gebruikten. (sps)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
650
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had een paar uur geleden steeds problemen; het programma liep steeds vast en de microfoon van mijn gesprekspartner viel steeds weg, en zij hoorde een heel hard, raar geluid.
Misschien had het er iets mee te maken...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij mij werkt skype ook niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij mij blijft er ook telkens een grijs cirkeltje draaien, ik ben dus niet de enige met dit probleem.

Toegevoegd na 20 minuten:
Bedankt voor de melding hoe het komt, ik zit niet op Twitter :P
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding