Als ik 'n @mention stuur op Twitter, en die persoon krijgt ook veel berichten van anderen, is de kans dan groot dat hij de mijne over het hoofd ziet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Ja dat kan.
Als ik af en toe een bepaald berichtje in mijn twitterfeed terug zoek, dan komt het voor dat ik opeens een berichtje zie dat ik eerder over het hoofd gezien heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is ook een aparte sectie op Twitter waar de gebruiker alle mentions op rii heeft. Je moet wel heel veel mentioms hebben wil je het dan nog om het hoofd zien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans dat die persoon deze tweet over het hoofd ziet is klein. Echter wil dat niet zeggen dat hij meer doet dan deze tweet voor kennisgeving aan te nemen. Dus verwacht niet perse een reactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als diegene het programma Tweetdeck heeft, heeft hij in aparte kolommen tweets. Je hebt een kolom met alle tweets: All Friends, maar je hebt ook een kolom met @Mentions.. dit maakt de kans iets groter dat hij hem ziet, maar nog niet helemaal. ;)