Hoe kan ik mijn geluid opsplitsen?

Ik wil het geluid van skype via mijn koptelefoon, en gewoon muziek of windows geluiden via de boxen van mijn laptop. Weet iemand hoe ik dit kan doen ?

Toegevoegd na 7 minuten:
Met het geluid van mijn boxen bedoel ik natuurlijk gewoon de boxen die ingebouwd zitten..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Kimath
13 jaar geleden
lijkt me lastig, als je dan met iemand aan het bellen bent, knalt die muziek ook naar de persoon met wie je aan het praten bent.

Het beste antwoord

Als je een USB koptelefoon gebruikt:
- Ga in Skype (ingelogd) naar 'Extra' en dan 'Instellingen...'.
- Ga naar de tabblad 'Geluidsinstellingen'.
- Kies bij 'Luidsprekers' je koptelefoon.

Als je koptelefoon zo'n jack stekkertje heeft, dan zul je meerdere geluidskaarten in je pc moeten zetten, en dan in Skype op dezelfde manier de geluidskaart kiezen waarin je koptelefoon zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb een USB koptelefoon gekocht(wel duur, 70 euro)
en nu werkt het ! Dankjewel !

Andere antwoorden (2)

twee geluidskaarten in totaal in je pc hebben, dan kan je aangeven welk geluid via welke kaart naar buiten moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vraag me even af of je het tegelijkertijd wilt ?
want er zijn wel audio hubjes ? maar daarme kan je dus alleen switchen van skype naar muziek het lukt niet tegelijkertijd de muziek en praten wel maar je kan de streams niet splitsen

met een draadloos usb headsetje kan dat wel
als die usbplug in feite ook meteen een geluidsfunctie heeft.
maar dat is vrij prijzig
capthavoc