Hoe kan ik mijn facebook account upgraden?

Wat ik begreep kan ik geen omslag foto plaatsen omdat ik blijkbaar de oude versie heb van facebook ??? Begrijp t niet want ben nl NET weer opnieuw 'lid' van facebook, maar ja.

Blijft de vraag: hoe kan ik mn facebookaccount upgraden zodat ik alle mogelijkheden kan benutten?

Toegevoegd na 9 uur:
Weet echt NIEMAND het antwoord?? :-(

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor zover ik weet moet je voor de omslagfoto gebruik maken van de tijdlijn (timeline) van Facebook. Daarvoor moet je je eigen pagina openen en rechts bovenin beeld, boven je laatste statusupdate, kan je de tijdlijn inschakelen.

Er bestaat niet zoiets als een nieuwe facebook. Facebook is facebook en alleen de beheerders van facebook kunnen facebook updaten. Ga naar jou eigen facebook en klik in de linker kolom op je eigen naam. Dan kom je op je eigen pagina waar je aan de rechterkant ziet staan "een omslag toevoegen" Lukt dit niet dan moet je even contact opnemen met het beheer van facebook door op de link in mijn bron te klikken. Succes!

Bronnen:
http://www.facebook.com/help/somethings-no...

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100