Waar vind je op een Mac je bestanden terug van een externe harde schijf of een USB stick?

Op pc is dat onder "deze computer" waar zit dat bij een Mac? Kan je dat dan ook slepen nadien?
Ik wil nl MP3 bestanden op mijn I Tunes zetten, geen idee hoe dat gaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een externe harde schijf of USB stick aansluit verschijnt er een icoon op het bureaublad en in "Finder" apparaten.

Toegevoegd na 38 minuten:
(zie figuur).

Als je mp3 bestanden naar iTunes wilt kopiëren kun je het Finder scherm met de muziek bestanden openen naast het iTunes venster. Dan kan je simpel weg de bestanden spelen naar je iTunes library/bibliotheek in de linker kolom.

Ook kun je 'ouderwets' importeren door in iTunes naar File > Add to Library... (Archief > Voeg toe aan bibliotheek...) en dan via devices (links) de bestanden te selecteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit antwoord klopt helemaal. Ik heb er niets aan toe te voegen. Jammer voor mij. :)