shift en ' (naast enter) en daarna de o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
dit helpt echt heel goed
Shift plus de " toets ( "staat boven de '). daarna deze toetsen loslaten en de o aanslaan. je krijgt dan ö.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Met Alt ingedrukt houden en dan code 0214 zou het moeten lukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alt ingedrukt houden en dan op het nummerieke toetsenborde 148 intoetsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Makkelijker ;D

ctrl + alt + p = ö
ctrl + alt + shift + p = Ö

en indd gewoon shift + ' + o
als je een kleine wil moet je die shift loslaten na dat je die ' hebt gedrukt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die grote ö lukt niet alleen met caps lock aan Ö.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij gaat ie wel goed.
Maar geniaal, dit wist ik dus niet! :) En pas je antwoord ff aan, want als je VS-International als keyboard hebt gekozen, doet " + O het, anders niet. Dan heb je volgens mij het juiste antwoord.
Voor kleine o:
shift + " en daarna o
of
alt+143
Voor hoofdletter O:
shift+" en daarna shift+O
of
alt+153