Hoe kom ik als nog van mijn twitter account af?

Omdat ik mijn twitter account wachtwoord + het wachtwoord van mn hotmail is het niet mogelijk om mijn account opte zeggen. Klopt dit? Weet iemand dat?

Toegevoegd na 1 minuut:
Wachtwoorden kwijt bent.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je wel het hotmail account weet van je Twitter account kan je bij Twitter klikken op 'wachtwoord vergeten' vervolgens moet je de gebruikersnaam/e-mail invullen waarna het wachtwoord van je Twitter naar je e-mail wordt verstuurd. zodra je weer op je Twitter account kan is het een eitje om je wachtwoord te verwijderen!