welke laptop goed voor school & games als diablo 3 en cod4?

Welke is het beste voor school/gaming/meerdere dingen tegelijk.
Ik hoef niet hele zware games te draaien maar games als diablo 3 en cod4 moet hij wel kunnen draaien.
Ik heb een budget van 800 euro.
Ik zat er twijfelen tussen: Asus K53SD-SX237V, Asus X53SD-SX197V, Acer Aspire 5755G-2678G64MN en de Medion Erazer X6815.
Welke is de beste?

Dank :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb een Acer 5750G en die games kan ik prima draaien en heb het voor 800 euro gekocht, dus ik denk dat die Acer het wel goed is