Waarom wil adobe shockwave player niet opstarten?

ik heb één Windows 7 en ik heb adobe shockwave player
geïnstalleerd en het wil niet opstarten waneer ik bv phosphor of andere shockwave spellen speel

Toegevoegd na 45 seconden:
hoe komt dit nu????

Toegevoegd na 1 minuut:
en ik heb het geïnstalleerd voor mozilla firefox

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Klopt, dit probleem heb ik zelf ook. Ik heb hem al 5x geinstalleerd maar hij werkt niet. Bij mij werkt hij niet op Internet Explorer. Maar hij werkt wel op Google Chrome, misschien is dat ook het proberen waard om te kijken of hij wel op Google Chrome werkt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd op mozilla werkt IE