Hoe verander ik het emailadres op facebook?

Heb per ongeluk een verkeerd emailadres ingevuld bij het aanmelden bij Facebook, nl:

...@hotmail.com, i.p.v ...hotmail.nl.

Ik krijg dus nu helemaal geen mails omdat het emailadres domweg niet eens bestaat pffffffffff heb IK weer!!!

Wie o wie kan me helpen, of is het sowieso niet mogelijk dit te veranderen?
Het is eerder gevraagd op GV maar daar word ik niet veel wijzer van helaas.....................

Toegevoegd na 10 uur:
Weet je wat nu het probleem is: Doordat ik dus een eigenlijk nietbestaand email-adres heb opgegeven op facebook, kan ik geen mails ontvangen en dus ook niet het lidmaatschap bevestigen en dus niets veranderen. ER staat nl achter mijn email-adres 'nog in behandeling' Tja, dan kan ik lang wachten haha! Ook kan niet NOG een emailadres toevoegen, er komt geen leeg vak (ingewikkeeeeeeeld!) Dus, ik zal denk facebook moeten sluiten en me weer opnieuw moeten aanmelden.

2.1K
doralien
11 jaar geleden
misschien dat dit je kan helpen
https://www.facebook.com/help/search/?q=e+mailadres+wijzigen succes

Antwoorden (2)

even inloggen op je facebook, en daar even wijzigen, dat kan via ''accountinstelling'' en daar zie je verkeerde emailadres , zo wissen en nieuwe adres intikken en daarna ga je wijzigen opslaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
had al geantwoord maar dat mocht blijkbaar niet op die manier want dat was geen antwoord , bij deze een tweede hopelijk goede poging :
1.Open het menu Account rechtsboven aan een Facebook-pagina en selecteer Accountinstellingen.
2. Klik op de link Bewerken naast E-mailadres.
3.Klik op Nog een e-mailadres toevoegen.
4.Voer je nieuwe e-mailadres in het lege veld in en klik op Wijzigingen opslaan.
5.Vervolgens moet je om veiligheidsredenen je wachtwoord invoeren.
6.Er wordt een bevestigingse-mail naar het nieuwe e-mailadres gestuurd. Je kunt je pas aanmelden met het nieuwe e-mailadres nadat het is bevestigd.
Opmerking: ■
je kunt alle e-mailadressen die aan je account zijn gekoppeld, als e-mailadres voor aanmelding gebruiken.

Als het je niet lukt naar een bestaande account op de site te gaan, mag je geen ander account maken omdat dit in strijd is met de gebruiksvoorwaarden en de oplossing van het probleem kan vertragen.