Is er een site waarbij je alle mogelijkheden van woorden in een puzzel te zien krijgt?

Ik bedoel dat je kan invullen hoeveel letters en welke letters je al hebt en dat je dan alle mogelijkheden te zien krijgt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek is een zeer goede site!

Als je bepaalde letters al hebt en andere nog niet dan zet je een puntje waar een letter moet komen.

bv blo.men en dan geeft de site bloemen