Op facebook kan ik bijna niets meer. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Op facebook kan ik wel inloggen, maar verder kan ik bijna niets. Ik kan niemands foto's liken, ik kan geen reactie's zetten, ik kan zelf geen nieuwe statussen plaatsen en ik kan zelfs niet normaal uitloggen. Maar mijn zus kan dit allemaal nog wel, dus het ligt waarschijnlijk aan mijn account. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Er komt trouwens steeds dit te staan als ik ergens op reageer:Er is een fout opgetreden bij het schrijven in onze database. Probeer het later opnieuw

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb precies hetzelfde!! sinds gister al
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb ook hetzelfde sinds gisteren, echt fet klote!

Antwoorden (1)

Er is een storing gaande op Facebook waardoor meerdere mensen last hebben van de problemen die jij noemt. Ga er maar van uit dat het wel opgelost zal worden.
Op onderstaande website kun je volgen welke storingen er zijn.
En nog een link naar de pagina waar je storingen van Facebook kunt aanmelden.