Welke laptop/tablet heeft de langste levensduur?

Ik wil binnenkort een laptop kopen alleen wil ik weten welke laptop het langste mee gaat.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Kort gezegd is de iPad inderdaad diegene met de langste tijd voor een laptop of tablet. Maar er is misschien meer dan alleen de functies van de iPad. Deze heeft namelijk ook zijn grote beperkingen voor sommige gebruikers. Dus wat waarschijnlijk een betere vraag voor jou vooraf kan zijn, wat ga je er mee doen? Heb je Photoshop nodig? Dan heb je niets aan de lange accuduur van de iPad. Wil je alleen een film kijken of basis internetten dan is de IPad jouw vriend.... Ik wil absoluut geen iPad promoten, maar gebaseerd op accuduur wat je oorspronkelijke vraag is wint deze voor zover ik weet.

De iPad gaat 10 uur mee. Dit is het eerste apparaat waarvan ik ook het gevoel heb dat ik hem niet zo vaak hoef op te laden

als je de levensduur bedoeld van een laptop, denk ik dat het evenveel afhangt van hoe goed je hem onderhoud, (zie het als een auto, die heeft ook zijn onderhoud nodig...)en natuurlijk kies je voor de nieuwste generatie hardware, wil je lang meegaan (bv. al DDR3geheugen, goeie processor, etc)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100