Mijn pc monitor stinkt en is warm hoe kan dat?

Ik heb hem tweedehands dus ik weer niet of het altijd al zo was. Het is een 19 inch Philips Brilliance 190P

Toegevoegd na 10 uur:
Het zou heel goed aan de warmte kunnen liggen want hij is helemaal niet stoffig. En het hier nu een stuk kouder (gelukkig:) Dikke mist buiten. Hij wordt nu niet warm meer en stinkt ook niet meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

ook al is het warm in huis hoeft een monitor niet te stinken. het is zeer waarschijnlijk stof. haal alle stekers en snoeren los, en schroef de achterkant open. met een kwastje kan je het los vegen en direct met een stofzuiger weg zuigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Pas op!
Een CRT NIET even ontkoppelen, openmaken en stofzuigen of kwasten!

Een CRT (kathodestraalbuis) werkt met zeer hoge spanningen. Deze hoge spanning kan nog lang aanwezig blijven na het uitschakelen van het toestel.

Hier is een Wiki link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kathodestraalbuis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
19 inch Philips Brilliance 190P is een TFT scherm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.laptopplus.nl/product-details/19-inch-philips-brilliance-190p/1023062/