Hallo!de camera van de Ipod4 doet het alleen vanuit het icoontje naast het "ontgrendel"schuifje. Niet vanuit het beginscherm. Beeld blijft dan zwart?

Met het zwarte beeld fotografeert hij wel, maar je ziet niet wat hij fotografeert! Je kunt het resultaat wel zien! We dachten dat de camera kopt was maar dat is dus niet zo! Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer eerst eens de camera uit te schakelen door 2 keer achter elkaar op de home-knop te drukken. Dan zie je een rij iconen, waaronder je camera-icoon. Houd deze ingedrukt totdat hij begint te trillen en druk dan op het stop-teken linksboven. Start dan je camera-app. Doet hij het dan nog niet, probeer hem dan opnieuw op te starten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk is er iets fout gegaan bij het updaten van je iPod. Ik had eerst ook een ander probleem ermee. Herstel de iPod in iTunes en dan moet het probleem opgelost zijn.