Waarom bestaan er nog administratiekosten bij financiële transacties?

Je krijgt online wel eens de keus om met creditcard, ideal, paypal, etc etc te betalen. Er zitten dan soms verschillende administratiekosten aan verbonden. Ideal is meestal gratis. Hoe kan dat nou als alles digitaal verloopt? Is dit geldklopperij of zit er daadwerkelijk iemand getalletjes over te typen ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Wat dacht je van het ontwerpen, ontwikkelen, en beheren van zulke digitale systemen? Dat kost ook allemaal tijd, en tijd is geld. Dat geld moet toch ook ergens worden terugverdiend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
heel juist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat geldt dus niet voor Ideal, maar wel voor creditcards... Is dat ook zo logisch?