ik kan geen google account aanmaken ik krijg elke keer te zien bepaalde leeftijdsvoorwaarden ookal heb ik jaar:1970 geboren, kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar jij komt niet uit 1970. Google merkt dat aan je typesnelheid en reactievermogen. Je mag toch ook niet jokken?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anders kan ik toch geen account aanmaken.. ;p

Antwoorden (2)

mogelijk heb je een keer een verkeerde geboorte jaar ingevoerd. en dan blijft ie dat doen.

wat moggelijk kan helpen is dat je je cookies en meuk opschoont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit je browser af en gooi CCleaner er een over om met name cookies te verwijderen.
http://www.piriform.com/ccleaner