Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er uberhaupt IEMAND hier die de reglementen gelezen heeft?

(Dat is geen kritiek ofzo - maar ik heb de reglementen in elk geval niet gelezen en ik vraag me af hoeveel % dat ongeveer wel gedaan heeft.)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
897
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Regel 1: Als u verklaart de reglementen niet gelezen te hebben, levert u dat een permaban op.
;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Al sla je me levend:
Alleen... Dat heb ik nooit gelezen ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van je vraag?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Guidance: uiteraard.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (27)

Meestal maak ik er geen tijd voor, omdat het gigantisch lang is. Soms lees ik het achteraf nog een keer door, als ik er tijd voor heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dat heb ik niet gelezen. Vooral omdat ik het mij redelijk duidelijk is wat de bedoeling is van deze site. Daarnaast ben ik, net zoals veel mensen, eerst doen en daarna, in dit geval, lezen. Hetzelfde bij een nieuw apparaat. Je gaat niet eerst het hele boekje lezen van je nieuwe mobieltje of mp3 speler.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Goeie Vraag is gericht op het delen van kennis. Gebruik de site dus niet voor “chatten”: je vraag of antwoord moet informatief van aard zijn.

ja dus...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van harte met je eens! Het niveau van de vragen op deze site (zoals ook deze vraag), rechtvaardigt de naam 'goeie vraag' geenszins. De naam 'vraagjerot-wineenpunt.nl zou passender zijn.
Ik heb het niet gelezen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb volgens mij nog nooit een keer de reglementen gelezen, van geen enkele site.
ik vertrouw het wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor degene die alleen vragen lezen de richtlijnen.

Respect

Houd Goeie Vraag gezellig en ga respectvol met elkaar om. De gulden regel “Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.” geldt ook hier. Beledigingen, roddels, schelden en bedreigingen zijn niet toegestaan.
Kennis delen

Goeie Vraag is gericht op het delen van kennis. Gebruik de site dus niet voor “chatten”: je vraag of antwoord moet informatief van aard zijn. Als je bericht geen vraag of antwoord is, dan hoort deze niet thuis op deze website.
Formulering

Formuleer je vragen en antwoorden kort en krachtig. Controleer je spelling. Let ook op je woordkeuze: gebruik zo min mogelijk afkortingen en schrijf in Standaardnederlands (dus geen SMS-taal of in een dialect). Op deze manier blijft Goeie Vraag duidelijk voor iedereen en ontstaan er geen misverstanden over de betekenis van vragen en antwoorden.
Dubbele vragen

Stel geen vragen die al eerder op Goeie Vraag gesteld zijn. Doorzoek hierom voor het stellen van jouw vraag de website via de zoekbox linksboven. Als jouw vraag al eerder gesteld is, bekijk dan de antwoorden van deze vraag in plaats van nogmaals de vraag te stellen.
Commerciële inhoud

Het is niet toegestaan commerciële vragen stellen of commerciële antwoorden en - reacties te geven. Uiteraard mag je wel linken naar websites die relevant zijn voor de vraag en die passen bij je antwoord, het is echter niet toegestaan affiliate links op te nemen in je vragen, antwoorden of reacties. Ook is het niet toegestaan links in je vraag, antwoord of reactie te zetten die niet relevant zijn.
Categorie

Plaats je vraag in de juiste categorie. We beseffen dat er veel categorieën zijn, maar iedereen heeft er baat bij als je even stilstaat om de best passende categorie voor je vraag te selecteren. Zo kunnen andere gebruikers je vraag makkelijker vinden, en krijg je dus sneller een goed antwoord.
Zinvolle bijdragen

Schrijf zinvolle en nuttige antwoorden die erop gericht zijn om de vraag te beantwoorden. Antwoorden horen bovendien nieuwe informatie presenteren, en mogen niet alleen vorige antwoorden herhalen.
Bronvermelding

Als je een antwoord geeft, wordt het gebruik van andere websites aangemoedigd. Geef dan wel een bronvermelding op, zodat anderen kunnen zien waar de informatie vandaan komt. Het plaatsen van niet-relevante links, waaronder affiliate links en links naar illegale websites, is natuurlijk niet toegestaan.
Misbruik

Als je een schending ziet van deze richtlijnen op de website, meld dit dan. Onder elke vraag en elk antwoord is de link 'meld misbruik' te vinden. Wanneer er misbruik wordt gerapporteerd, zal één van onze moderatoren je melding bekijken en zo nodig actie ondernemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja natuurlijk, je wilt toch weten waar je je aan te houden hebt als je ergens aan deelneemt. Dat geldt voor deze site dus net zo goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb het wel een keer vluchtig gelezen maar ik weet wel wat wel en vooral niet mag op deze site!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
eerlijk gezegd nee!

maar het is ook zo veel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee.

wie leest de handleiding van een apparaat voordat het in gebruik genomen wordt? (nagenoeg) niemand. men raadpleegt dit soort dingen pas op het moment dat er iets fout gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik wist niet eens dat er reglementen waren.
Ik heb wel de richtlijnen gelezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als men wil dat de reglementen worden gelezen zouden ze best kunnen kiezen voor 2 manieren; 1 hele korte versie en voor de farizeeers onder ons de complete versie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb ik wel gedaan. Nouja .. lezen. Even kort alle belangrijke dingen gelezen. De grote lijnen zeg maar!

Wel handig als je weet wat wel en niet mag natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb de reglementen vluchtig doorgekeken en geconcludeerd dat ze doorgaans van ieder forum, of een site als gooeie vraag vrijwel hetzelfde zijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, ik heb het reglement van van deze site gelezen. Niet toen ik mij aanmeldde, maar pas later. Ik wilde er zeker van zijn dat ik geen dingen deed die niet volgens de regels zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
JA....Nadat er een paar vragen van mij waren verwijderd die blijkbaar niet gericht waren op het verspreiden en vermeerderen van kennis (o.a. of je weleens scheel hebt gekeken op een foto, omdat dat de enige manier is om te zien hoe je scheel kijkt), ben ik de reglementen maar eens gaan lezen...onder help tab richtlijnen...
Bar interessant ;P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik heb daar geen tijd voor. Dat zie je ook wel eens als je een website gaat maken, dan staat er :' Binnen 2 minuten kon ik beginnen !' Maar als je al die privacy & andere voorwaarden moet lezen ben je zo al 5 min verder. Heb jij ze wel gelezen dan ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik niet. Maar inmiddels wel - want iemand had ze hierboven ergens gepost ;)
Nee.
De regels komen meestal van zelf wel boven water, door een paar keer je neus te stoten.
En er gaat echt niemand dood als je de regels niet kent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik wel altijd ff doen straks is er een of andere gekke regel die je overtreed waardoor je niet meer op goeievraag.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, een aantal vragen, reacties en antwoorden zijn verwijderd en dan krijg je wel een beetje een idee wat de bodoeling is, maar ben zoiezo niet iemand die heel erg van regeltjes houdt. doe het liever op mijn manier en als iemand een probleem heeft dan hoor ik het wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb hem globaal doorgelezen. Maar langer dan 5 min heb ik er niet over gedaan.. Dit trouwens alleen maar omdat ik een idiote vraag tegenkwam. Die ik als misbruik gemeld heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja en je merkt onmiddellijk dat die geschreven zijn door een professioneel of een team van juristen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Neen, helemaal niemand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb er wel snel overheen gegaan. Maar van een bedrijf als Ilse Media verwacht ik geen rare dingen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jazeker. Ik ben dol op statuten, reglementen, richtlijnen, algemene voorwaarden, gebruiksaanwijzingen, disclaimers enz. enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb al moeite met handleidingen (die lees ik pas als ik echt een probleem heb), laat staan dat ik alle pagina's van de regelementen door lees.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding