Ik kan geen HD filmpjes op youtube kijken... Hoe kan dit?

Ik kan geen HD youtube filmpjes kijken. Als ik filmpjes op 720p zet, krijg ik lag, hij hapert constant..

Wat kan ik hier aan veranderen?

Dit zijn mijn specificaties:
Windows 7 Starter
Intel Atom 1.66 GhZ
2GB ram
32 bit besturingssysteem
Intel Graphics Media Accelerator 950

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Antwoorden (7)

Dan is je internet te traag... Hij kan het niet bufferen.

Toegevoegd na 40 seconden:
Hij kan het wel bufferen maar gewoon te traag, dat wilde ik eigenlijk zeggen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je internet is te traag. Ga aan de kabel als je dat nog niet bent of doe een speedtest op http://www.speedtest.net
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan een reactie te zien is je internetsnelheid snel ik denk dat het aan een driver ligt of aan je internet browser gebruik firefox of google chrome.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik ook gewoon Chrome.
Lig het niet aan mijn videokaart?
Waarschijnlijk kan je videokaart dat niet aan.

Ik had dat eerder ook met mijn oude laptop met een goede internet verbinding, waarbij het probleem niet lag aan het bufferen van de video. Als ik YouTube op 1080p zette deed ie al helemaal niets meer.

Nu met een andere laptop waarin een betere videokaart zit, kan ik prima 1080p filmpjes bekijken op YouTube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een notebook, dus de videokaart vervangen gaat niet lukken zeker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee en het is de CPU niet de GPU die belast wordt overigens. Welke ook niet vervangen kan worden.
Je internet is de traag, waarschijnlijk door een draadloos verbinding die je misschien al heel lang hebt. Kabel is al een stuk sneller. Maar die kabel moet ook niet te oud zijn. Ik had namelijk draadloos internet op de laptop en kabel aan de computer maar de kabelinternet is bij mij nog slomer dan de draadloos omdat die zo oud is anders moet je kijken voor een nieuwe verbinding met internet. Ik weet niet precies hou duur dat is maar het zou wel gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt aan je internet en je videokaart, die is niet HD-Ready
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heeft niet te maken met je internet.

Aan de specs te zien heb je een mini laptop
Dan kun je gewoon geen hd filmpjes kijken'
processor is te zwak en videokaart ook dus gaat het haperen

op sommige mini laptops kan het wel maar op die van jou niet

gr,