Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kent iemand de club www.kleinevergrijpen.nl? Wie zijn ze en wat doen ze? mag dit zomaar allemaal Help!

Sta er niet zelf op, telefoonnummer gebeld, is een bandje! raar raar raar, ik speur verder

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
716

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is een 1 aprilgrap van Boomerang. Ze proberen mensen het telefoonnummer te laten bellen, zodat ze boos reageren. De meest boze reacties zijn vanaf 1 april te beluisteren via de Boomerang-site. Zie ook de link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Hoezo, sta je er op? Wat heb je gedaan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat een site! Bizar..ook nog niks van gehoord in media!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lijkt me niet dat dat zomaar mag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het is een organisatie die kijkt of je illigaal download. en ja dat mag wat ze doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ken de "club" niet maar wat daar gebeurd is gewoon toegestaan. Als je het schending van privacy vindt kun je aangifte doen, maar ik betwijfel of je je nu zorgen moet maken als je op de site staat. Het is geen officieel medium of iets dergelijks maar gewoon een site van wat verveelde hobbyisten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou zet mij er dan ook maar op. kan me gestolen worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In principe geldt dat, als je door de rechter veroordeeld bent voor een vergrijp en/of misdrijf, dit openbaar gemaakt wordt.

Dus als de personen op de site veroordeeld zijn bij zitting...dan is het antwoord: JA
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kikker in je bil!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding