Omdat ik dikwijls iets moet verzenden met google-mail naar verschillende personen, zou ik één "groep" willen maken van al de mailardessen. Hoe?

Toegevoegd na 2 minuten:
Kan iemand me dat stapsgewijs uitleggen, indien dat mogelijk is in Gmail.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit is mogelijk.

1. Open Gmail.
2. Linksbovenin staat Mail, klik op het pijltje en kies contacten.
3. Kies een contactpersoon die in de groep moet komen te staan.
4. Bovenaan kan je kiezen voor groepen (is een logo), kies deze en klik in het menu dat verschijnt op Nieuwe maken.
5. Typ een naam voor de groep.
6. Klik dan op het pijltje naar links (ook bovenaan) en dan ga je terug naar je contactpersonen.
7. Klik op de groepsnaam aan de linkerkant van het scherm.
8. je ziet een poppetje met een plusje, klik erop.
9. Typ de namen/e-mailadressen van alle mensen die in de groep moeten en klik op toevoegen.

In een nieuw e-mailbericht typ je in het vakje bij aan de groepsnaam en dan worden alle e-mailadressen toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klap linksboven het pijltje open dat naast de rode letters Gmail staat, en kies voor Contacten.
Klik op Nieuwe Groep en bedenk daar een naam voor. Klik op OK.
Vink de namen aan die je in die Groep wilt plaatsen. Klik dan op het pijltje naast het groepssymbool - dat staat tussen het hoofd met de plus, en het envelopje.
Vink de groepsnaam aan en klik op Toepassen.
Amadea