Hoe meet je met (google analytics) de bezoekers aantallen van 1 specifieke pagina in je website?

Ik wil graag weten hoe druk een pagina bezocht wordt, niet alleen de pageviews (die ik al wel kan zien per onderdeel) maar het aantal gebruikers dat een onderdeel gebruikt van mijn website.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2K

Het beste antwoord

Ga naar het onderdeel 'Inhoud' en klik door naar 'Belangrijkste inhoud'. Klik vervolgens de pagina aan waarvan je de details wilt weten.

Daar zie je de statistieken van die pagina. Je ziet onder meer 'Paginaweergaves' en 'Unieke paginaweergaves'. Dat laatste getal is het aantal bezoekers dat die pagina heeft bezocht.

Zie de bron voor meer informatie over statistieken binnen Google Analytics:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt helemaal ben er na lang piekeren nu achter Dank je wel!!

Andere antwoorden (1)

Je dient in de broncode van de desbetreffende pagina een code te verwerken van google analytics.