Mag je van de Politie wel je IP adres veranderen? zo dat de Politie je niet meer op kan sporen?

Toegevoegd na 12 minuten:
ja , maar ik heb me IP adres al veranderd!
maar mag dat wel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan je IP-adres alleen laten veranderen in zeer uitzonderlijke gevallen bij je provider. Wanneer de politie jouw IP-adres natrekt is dit dus aangepast in de database van je provider, waardoor de politie altijd over up-to-date informatie beschikt.

je kan ook je ip adres verbergen. http://www.mijn-ip.net/ip_adres_verbergen.asp

je kunt je ip alleen veranderen door n ander abo andere provider of letterlijk ergens anders te gaan wonen/internetten. veel zin heeft t niet want je huidige gegevens blijven gewoon te achterhalen dus te vinden ben je toch. gewoon geen stoute dingen doen dus, foei! ;)

Mag het van de politie? Ja hoor, hebben ze niets over te zeggen. Ze hebben geen reden om dat te verbieden... Je IP adres is normaal gesproken een statisch adres, verandert dus niet. Er zijn providers die nog dynamische uitgeven, dus ja, het kán wel veranderen, maar daar wordt écht wel een logfiletje van bij gehouden. Simpel dmv Mac adres kunnen ze vaststellen dat jouw pc verbonden was aan dat IP nr.

Ja hoor, daar heeft de politie geen .... over te zeggen, gelukkig maar!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100