de laptop op de link hier onder is die grafische kaart goed ?

http://www.laptopshop.be/product/169865/category-56498-laptops/hp-pavilion-g7-1320eb-azerty.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

ligt eraan wat je er mee gaat doen.
Vroeger was een amd kaart zeer goed voor games, maar weet niwt hoe dat nu precies zit, voor de normale dingen is het een zeer goede. Ik denk voor de wat doorsnee game dat het wel goed zit. Voor de hele zware games misschien ram wat vergroten dan kan het wel. Maar zoals ik al zeg heb geen pc meer met amd kaart

Toegevoegd na 30 seconden:
volgens mij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-Bij de kaart staat nergens het aantal video geheugen, en dat is erg belangrijk voor bijv. games, foto- en videobewerking. Ik vind het erg vreemd dat het weg is gelaten, dus dit zal dan ook niet zo goed zijn want dan lopen ze ermee te koop.

-Maar je hebt ook maar een 1,8 ghz processor in deze laptop zitten en dat is ook niet erg snel. Ik heb nu 2,1 dit is ook traag ,maar ik heb toch moeite met zware games. En met bewerkings software.

Volgens mij.

Als u vragen hebt zet maar een reactie dan probeer ik ze te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die is heel erg goed. Hij zal ervoor zorgen dat er beeld op je monitor verschijnt. Aangezien dat de primaire functie is van een grafische kaart kunnen we zelfs stellen dat hij uitmuntend is! Maar dat gaat eigenlijk wel op voor iedere grafische kaart....

Volgens mij is jouw vraag: "is deze grafische kaart snel?". Dan is het antwoord: Nee, hij is niet snel. Voor moderne 3d games zoals battlefield 3 en Call of duty is hij niet echt geschikt. Games als The Sims kan bijvoorbeeld wel weer.

Je moet dus even verduidelijken wat je wilt gaan doen met de laptop, anders is het een beetje gokken naar wat je bedoeld.