Waarom kan ik wel (video) ISO bestanden branden op een Bruna RW DVD (4.7 gig, 120 min.) en niet op een Hema RW DVD (4.7 gig, 120 min.)?

De brandsnelheid is ook het zelfde...
Hoe kan dit??
Ik gebruik het programma DeepBurner.
Als ik op de hema dvd wil branden komt er in beeld (iets van): Burning Failed. LEGAL REQUEST.. en IMCOMPITABLE DISC.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Jaja dat is ook een leuke niet elke beschrijfbare disc is compatible met elke brander. Je kan proberen of een firmware update verbetering brengt. De volgende keer kan je ook de lijst opvragen bij de branderfabrikant welke discs compatible zijn.

Toegevoegd na 50 seconden:
Of kan je wel gewone data branden op de hema disc?

Toegevoegd na 2 minuten:
Zou je een printscreen kunnen maken van de error? En dan hier posten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zijn de schijfjes van de hema ook geformatteerd net zoals die van de bruna?