Als je een e-mail met bijlage opslaat opslaat in een map van Outlook Express zit die e-mail dan op internet of op je computer?

Als je g-mail hebt staan de e-mails allemaal op
internet.
Als je een e-mail met bijlage opslaat opslaat in een map van Outlook Express zit die e-mail dan op internet of op je computer.
Jan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je je e-mailaccount als pop3 hebt ingesteld, dan staat die map lokaal op je computer. Is je account als IMAP ingesteld, dan kan de map zowel lokaal als op de mailserver staan (gesynchroniseerd).
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij outlook express zit die gewoon op je computer.
G-mail is een internetdienst, outlook niet.