Kijk eens hier: http://xtrememail.x10.mx/learn/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Begin met het downloaden van Wordpress. Dat biedt een goede basis voor je site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt veel tips krijgen bij diverse fora, zoals tweakers en de in de bron genoemde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe je makkelijk een website kunt maken hangt af van de eisen die er aan de website zijn gesteld.

Een heeeel extreem rudimentaire website is deze:

bestandsnaam: index.html

De meest eenvoudige website van de wereld

Hallo wereld !

Kijk op de volgende pagina.

tweede pagina: volgende.html

De meest eenvoudige website van de wereld; volgende pagina

Hallo wereld ! Daar ben ik weer !

Ga terug naar de home pagina.

Deze beide bestanden moet je uploaden naar je hostingprovider in de directory public_html.
En zorg dan dat ze de permissies 644 krijgen.

Heb je dit online beschikbaar staan, dus via internet te benaderen, te zien, ga dan eens lezen en oefenen hoe je nu een behoorlijke website kunt maken.

Daar zijn bijvoorbeeld templates voor (zoek met google op "templates").
Er zijn zelfs programma's die de hele site voor je maken, waarna je kunt gaan puzzelen om deze aan jouw smaak aan te passen (joomla bv)

Een begin heb je alvast.
Have fun !