Hoe komt het dat ik regelmatig een perfect antwoord op een vraag lees,

wat dan ook nog uitstekend wordt onderbouwd, meerdere thumbs-up krijgt en dan toch 1 (of meerdere) thumbs-down.
Ik heb het idee dat er mensen zijn die dit expres doen, maar waarom? Frustratie?
Zouden en/of kunnen de moderatoren hier iets tegen moeten doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik ben op deze site sinds febr. en heb ook af en toe een neg. duim. Dat is op zich zelf niet erg,maar om alleen maar een neg. d. te geven zonder een uitleg vind ik laf. Zeg dan wat je denkt. Ookgeef ik nog wel eens een spiritueel antwoord, gewoon omdat ik er veel mee te maken heb, nou dat is helemaal dan mis en komen de gehate duimpjes weer,terwijl we toch meestal allemaal ons best doen zo goed mogelijk te antwoorden. Iets afkraken prima, maar dan met een goede rede!

Dit klopt, zulke mensen zullen er altijd zijn maar dit heeft verder geen nadelige gevolgen voor diegene. Het hele puntensysteem heeft een 'klein wedstrijdelement' en heirdoor gebeuren die dingen.

misschien jaloezie, dat hun niet op dat antwoord gekomen zijn

is mij ook al opgevallen dat sommige lieden wanneer ze hun antwoord plaatsen, alle andere antwoorden een thumbs-down geven. zal wel een nevenverschijnsel zijn of mensen denken dat ze airmiles aan het sparen zijn of zo.

Komt regelmatig voor. Vooral bij meningsvragen terwijl een mening toch echt niet fout kan zijn naar mijn idee.(mits goed onderbouwd) Beetje frustrerend maar moderators kunnen hier ook niets aan doen. Al veel discussie over geweest. Er zijn wat kleine veranderingen doorgevoerd om dit te voorkomen maar uitbannen kan je het niet.

Voor de punten maakt het toch niet uit, bij een down worden er geen punten afgetrokken.

Behalve bovengenoemde oorzaken als jalousie zijn er ook veel mensen die denken dat hun mening de enige juiste is en dat mensen met andere meningen geen recht van spreken hebben, of die meningen beargumenteerd zijn of niet maakt ze niet uit.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100