Bestaan er ook SMS-diensten, welke je kan opzetten, met een normaal telefoonnummer?

Normaal kan je bij Mollie, MobileMoney, Targetpay gebruik maken van een nummer zoals 1007, 4433, 7111 etc...

Maar kan je ook een SMS-dienst opzetten op een normaal telefoonnnummer (al dan e.v.t. van zo'n provider).

Ik heb niet veel trek in het opzetten van een eigen server, of iemand mocht goede uitleg hiervoor hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Nee, je moet alleen verbinding maken met de provider bij wie je dat nummer hebt. Je kunt dan de gegevens ophalen of laten sturen en de antwoorden terugsturen waarna de provider het geld voor je int. Je kunt zelf kiezen hoe je de gegevens wilt ophalen, het liefst natuurlijk met een directe beantwoording. Kijk ook maar eens op de onderstaande link van de KPN. Bij andere providers moet je zoeken naar "Large accounts".