Kan ik mijn internetverbinding van de laptop gebruiken voor een android tablet wanneer deze wifi heeft, werkt de tablet dan precies zo als de laptop?

Of kan ik op een android tablet alleen maar spelletjes doen e.d. Kan ik met een android tablet ook skypen bijv.? Ik weet nl. niet het verschil tussen een tablet en een laptop, sorry de leeftijd denk ik.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als er al standaard WIFI op staat kan je die combineren mer je router. Als je een een versleutelde router hebt moet je die natuurlijk invoeren. Welke tablet heb je? Vaak staat dit bij instelling.

Ja, mits je internetverbinding draadloos is. Als je bekabeld met je laptop internet moet je er een draadloze router tussenzetten.

Ja, maar volgens mij heb je eer zo'n stick voor nodig.. Maar het ligt ook aan de versie windows op je laptop, Ik denk niet dat windows 98 het kan ;)

Je haalt twee dingen door elkaar. Op je laptop krijg je verbinding met je ADSL modem of een router. Dat kan met de tablets doorgaans ook MOgelijk moet je op het tablet naar instellingen en vervolgens naar je wifi verbinding van jouw router. Klik de goede aan en geef de sleutel ( key) op Frank Toegevoegd na 5 uur: Windoes 98 ? IK wist niet dat daar nog mensen mee wekten. Het ligt in dat geval mogelijk aan de hardware ofwel als er geen netwerkadapter in de pc zit zul je dat met een externe moeten doen. Het gaat erom dat de hardware het signaal van de router kan ontvangen Frank

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100