Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Taalpakketten windows 7 wel of niet installeren ?

Mijn pc draait op windows 7 en nu krijg ik de melding dat er een update is van allemaal taalpakketten.
Is dit NOODZAKELIJK om te installeren of hoeft het niet ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
730

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nee dit is niet noodzakelijk, mits je in een andere taal je windows gaat of wilt gebruiken. updates kan je ook verbergen met je rechtermuis klik, zodat je deze niet iedere keer ziet in windows update.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik begrijp je eerste zin niet. Je zegt: het is niet noodzakelijk, maar dat geldt alleen als je Windows in een andere taal gaat of wilt gebruiken. Maar als je Windows in een andere taal wilt gebruiken, dan zijn die updates toch juist WEL noodzakelijk?
Ik denk dat u windows 7 ultimate heeft, dan kunt u windows draaien op veel verschillende talen, Nu vraag windows of jij windows wilt updaten, als je dit doet worden talen bijgewerkt, de keus is gewoon aan jouw.
Wil je een betere software qua talen, of vindt je het goed zo.

Veel suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze updates behoren tot de categorie optionele updates en dus is het niet noodzakelijk ze te installeren net als de overige optionele updates. Ik persoonlijk heb deze updates niet geïnstalleerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed de voordelen lezen en echt kijken of et bij je past is mijn tip?
Gr
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding