hoe verwijder ik melding van "gebruikersaccount beheer"

maanden geleden poging gedaan om iets te installeren en weer afgebroken. Nu komt ELKE keer als ik de computer opstart een scherm van gebruikersaccount beheer met die vraag: wilt u het volgende programma toestaan wijzigingen aan te brengen op uw computer etc.
Eerst natuurlijk "nee" aangeklikt, daarna in wanhoop zelfs "ja", ik dacht dan verwijder ik het wel weer. Er gebeurde echter niets behalve dat die vraag elke keer opkomt. Hoe krijg ik die weg.

13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat was dat 'iets'? Weet je dat nog?
amigo
13 jaar geleden
maar even opnieuw opgestart, het is van onbekende herkomst en heet: SSBkgdUdate.exe
Ik kan evt je optie hieronder wel proberen maar ben meer van het type gebruiker dus als het ingewikkeld wordt kan ik het vast niet vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandaar Scotty, omdat dat een vrij simpel progje is. :) Ik zal even een andere oplossing maken voor je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk besturingssysteem heb je? XP?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik deze link:http://www.securitystronghold.com/gates/ssbkgdupdate.html, download het bestand voor jouw besturingssysteem en volg de aanwijzingen. Is een removal tool, dus dat moet jouw probleem wel oplossen denk ik..............
amigo
13 jaar geleden
beste vuurvlinder: ik heb windows 7 maar daarop werkt de route die je opgaf ook. DE MELDING IS WEG!!!!!! heerlijk. Met ook dank voor de "gebruiksaanwijzing voor leken" die had ik toch wel nodig. Probleem opgelost.

Het beste antwoord

Als je niet meer weet wat dat was en waar dit vandaan komt, verwijder dit dan uit de opstart opties.

Wat eventueel hierbij kan helpen is Scotty, de waakhond van WinPatrol. Deze waarschuwt je als een programma zichzelf wil toevoegen aan de opstartlijst van Windows. Als iets dan ongewenst is kan je zorgen dat het niet zo snel meer terug komt.

Tevens kun je hiermee ook achteraf makkelijk programma's uit de opstartlijst halen en/of blokkeren. Of vertraagd op laten starten.

Toegevoegd na 34 minuten:
Windows XP:
Klik op start en kies uitvoeren.
Type in het vakje: msconfig
Klik op OK of druk op enter
Ga naar het tabblad 'Opstarten'
Zoek hier naar het bestand SSBkgdUdate.exe wat je net gaf.
Haal het vinkje weg en klik op Toepassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hé, da's handig, dank voor de tip!
amigo
13 jaar geleden
nogmaals: precies wat ik zocht!!!!!!