Hoe krijg ik me audio lijntje terug op Sony vegas?

Goedendag,

Ik ben Coen en ik had een Youtube kanaal.
Alleen ben er nu mee gestopt omdat Sony vegas geen geluid maar zag...

Ik heb al ergens anders een forum aan gemaakt maar daar kom ik niet uit....
Ik hoop dat jullie het weten ik heb een screenshot er bij staan
Ik neem op met: Fraps
Microfoon:Logitech G430 Surround gaming headset
Ps: Aan me pc kan het niet liggen hem heb gisteren gekocht had dit probleem al eerder!

M.V.G Coen

Bron: http://www.vegasforum.ae-video.nl/viewtopic.php?f=8&t=1570

Toegevoegd na 3 minuten:
1 ding vergeten: Als ik de video terug kijk in een mapje hoor ik WEL geluid!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Druk op de 'B' toets om je audio track weer te laten verschijnen.
Als alternatief kun je ALT+D en daarna 'D' drukken om het standaard layout te laden, hierin hoort de audio en video tracks weer terug te komen.
Met CTRL+SHIFT+W krijg je de waveforms zichtbaar op de tracks(altijd handig met mixen)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb ik gedaan werkt nog niet er komt niks met een audio erbij.....
Het blijft nog steeds het zelfde
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is gelukt
Ik neem nu op met OBS en dat werkt beter dan fraps
toch bedankt