Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede website voor cloud storage voor groepen?

Ik heb een klein probleempje. Ik wil namelijk een cloud zoals dropbox aanmaken maar dan voor groepen. En het zou gratis moeten. Even een vb:
Persoon A upload een document. B download het document en past het aan. Dan komt persoon c die er een wijziging aan maakt. Het is om makkelijk naar alle personen files te sturen zonder 100 mails over en weer te moeten sturen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
751
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit kan ook gewoon in dropbox geloof ik, je moet gewoon meerdere mensen beheer geven over dezelfde map.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dan kan ik je het beste Google Drive aanbevelen. Hiervoor moet je eerst een Google account aanmaken. Heb je dit eenmaal gemaakt dan kun je bestanden delen en aanpassen in een groep. Google heeft ook een tekstverwerker en excel programma waar meerdere mensen tegelijkertijd in kunnen werken. Het is even wennen maar alle programma's van google werken in grote lijnen hetzelfde als wat je gewend bent aan microsoft office.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je geeft zelf al aan 'zoals Dropbox'.. Waarom niet Dropbox? :)

Bij Dropbox kan je mappen ook delen met andere gebruikers.
Waarmee je dus allemaal in dezelfde mappen kunt werken en aan dezelfde bestanden.
Ik denk dat dit precies is wat je zoekt.

ps: Wil je tegelijk in hetzelfde bestand werken raad ik je aan om OneNote bestanden te gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ter aanvulling van bovenstaande antwoorden kan je ook Mediafire gebruiken, deze beschikt ook over een ingebouwde tekstverwerker.

Toegevoegd na 1 uur:
Met bovenstaande antwoorden bedoel ik de antwoorden van SigridVCamp en MrManuel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Als jouw antwoord (straks) meer punten krijgt dan de anderen komt het bovenaan te staan. Het zou zo maar kunnen gebeuren... Dan is niet (meer) duidelijk, dat je met "bovenstaande antwoorden" de antwoorden van SigridVCamp en MrManuel bedoelt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je reactie, heb het er gelijk bijgezet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding