hoe heet het progamaa waar mee je gratis kan bellen via wifi met. een tablet ? zie uitleg

Het was geen skype het is een progamaa om mee naar telefoon nummers te bellen via wifi on 3G

Toegevoegd na 1 minuut:
Het progamaa bestaat ook voor de ipod en ipad en mobile telefoons

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Bedoel je Viber?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn er veel. Ik gebruik voipcheap, er is ook voipbuster enz.
Met voipbuster bel ik (bijna) de ganse wereld gratis op landlijnen. Mobielen zijn ongeveer 10ct/min.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik Voipraider en daar kan u gratis mee bellen naar bepaalde nummers en zelfs landen.
Van PC (elke vorm) naar PC (elke vorm) kan u altijd gratis bellen zelfs met camerabeeld.