De toetsenbord van mijn laptop losgekoppeld maar hij drukt nog steeds de '0' in, hoe komt dit?

Heb een probleem met mijn laptop,
De toetsenbord reageerde niet meer.
En als ik bijvoorbeeld internet of notepad opent typt hij non stop de '0' in.

Omdat ik dacht dat het aan de toetsenbord lag heb ik die losgekoppeld, maar hij drukt nog steeds de '0' in.
Hoe kan dit en waar ligt dit aan?

bvd,!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een toetsenbord van een laptop koppel je niet 'zomaar' even los. De connector zit aan de onderzijde. De halve laptop moet dus uit elkaar, en het lijkt me dat je dat zonder strpmtoevoer doet.
Kan het zijn de je een extern toetsenbord hebt aangesloten? Als dat zo is, zou er een vuiltje onder het eigen toetsenbord van de laptop konnen zitten.