hoe heette die app ook alweer? dan kreeg je een melding en dan had je 3 seconden de tijd om een foto te maken. En dat was op hele random momenten.?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
4.1K

Het beste antwoord

Bedoel je ROOM for Thought?

ROOM for thought is een geinige app van Nederlandse makelij, waarbij het de bedoeling is om elke dag op een onverwachts moment een foto te maken. Deze kiekjes worden vervolgens gebundeld in een fotobagboek dat je met andere deelt via de app, Twitter of Facebook.

Er zijn in de Play Store honderden foto-apps te vinden, maar wat ROOM for thought onderscheidt van de rest, is de willekeurigheid van de app. De app stuurt je elke dag op een onverwacht moment een melding. Wanneer je deze opent en de animatie die volgt bekijkt, heb je precies drie seconden om je camera te richten op datgene wat jij wilt fotograferen. Vervolgens schiet de app automatisch de foto, dus je moet er snel bij zijn.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel !