Hoe bestanden op andere schijf?

Hallo, ik heb gister windows 7 op me computer gedaan. En ik wil graag al mijn data (dus word documenten, veel documenten die je normaal in mijn documenten gooit) op de E schijf (een andere schijf) hebben staan.

En dat het ook automatisch word, zodat als ik via start op mijn documenten klik dat ik ook naar mijn documenten heen ga op de E schijf.

Please help me

Weet jij het antwoord?

/2500

Knip de map documenten naar de harde schijf E: prop daar al je documenten in en het is gedaan ;) Toegevoegd na 2 minuten: In de map C:\Users\(jou gebruikersnaam) staat de map documenten. Die moet je dus knippen naar de hardeschijf E:

Bronnen:
Mezelf

Dat kan heel mooi in Windows 7. Doe daarvoor het volgende. - In het startmenu, rechtsklik op "Mijn documenten" (Of is het tegenwoordig kortweg "Documenten"? Ik heb een Engelse versie.) - Kies Eigenschappen. - Klik in het dialoogvenster dat verschijnt op "Een map opnemen". - Ga naar de gewenste map en klik op "Map opnemen". - Klik op "OK" of "Toepassen" en voortaan zullen de bestanden in de geselecteerde map ook worden getoond als je op "Mijn documenten" klikt. Je hoeft dus niet per se de ene map door de andere te vervangen, maar kunt ze beide gebruiken, of zelfs meerdere. Natuurlijk kun je de oorspronkelijke map ook verwijderen, als je dat echt wilt. Ditzelfde kun je ook doen voor afbeeldingen en muziek.

Maak in de E:/ een map "Documenten" Klik Rechtermuiskon op "Documenten" In je bibliotheek en dan op eigenschappen. Ergnes bij Eigenschappen staat een link. Als het goed is het "C:/users/{gebruikersnaam}" (zoiets). Maak daarvan : "E:/Domumeten/" Als het goed is, wordt je nu direct naar die map gestuurd als je in biblieotheken Documenten opent.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100