Hoe kan ik programma`s voor 11.6 inch goed gebruiken op een 10.1 inch scherm?

Ik wil een programma gebruiken op mijn 10.1 inch tablet. Maar het programma is normaal voor 11,6 inch schermen, waardoor het zich niet goed (volledig) kan plaatsen op mijn scherm. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen om het toch goed op mijn 10.1 inch scherm te gebruiken? Mijn scherm staat al op de hoogste resolutie.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor een Slecht Ontworpen Programma is dat dan?
Dat moet je niet eens willen gebruiken.

Antwoorden (1)

Helaas is dat niet mogelijk, sommige programma's stellen zichzelf in en andere staan dit soort zaken onder opties.

Als deze beide niet van toepassing zijn, dan houd het simpelweg op.