wie weet een goede netbook, het liefst onder de 300 euro

ik zie wel graag veel ran enzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Ik heb even voor je rond gekeken en heb een aantal (voor jouw prijs) goede netbooks gevonden.

-de Samsung N210-jp01 voor slechts €255,00

intern geheugen 1024 MB, processor-kloksnelheid 1660 MHz, processor model N450.

-Aspire One D255 vanaf €264,-

intern geheugen 1024 MB, processor-kloksnelheid 1660 MHz, processor model Intel Atom N450.

-Samsung N135-ja02 vanaf €272,51

intern geheugen 1024, processor-kloksnelheid 1600, processor model N270.

Dit waren gewoon enkele voorbeelden. Hopelijk voldoende om je op weg te helpen. Succes en groetjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb zelf voor onder de 300 een Acer Aspire One
heb de info sticker er nog op.

CPU: Intel Atom Processor N450 (1.66GHz, 512KB Cache)
Memory: 1 GB
Battery: 3 cell li-ion Storage: 160GB

Geen flauw idee wat dat CPU inhoud.
Maar hij werkt erg snel, en de accu gaat als die opgeladen is
vrij lang mee, door een energie besparende functie dat erin zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De CPU is eigenlijk "de computer". De CPU maakt alle berekeningen.
Kijk is op Dell daar zijn ze vrij goedkoop omdat er niemand van de winkel tussen zit. Je bestelt gewoon direct bij Dell en je hebt vaak een betere, snellere als een iets verouderd type in de aanbieding te kopen.