Shockwave Flash player loopt vast!?

Mijn shockwave flash player loopt dus vast, als ik het goed heb is het bestand ook beschadigd. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Zou het zeer op prijs stellen want ik word er niet goed van. Kan geen filmpje normaal kijken en sommige webpagina's worden niet goed geladen.

Oja, ik heb mijn windows al geüpdate en ik heb geprobeerd om het te verwijderen maar dat kon niet? Iemand enig idee hoe ik het wel kan verwijderen? Er staat dan dat ik niet gemachtigd ben om het te verwijderen.

Als ik de nieuwste versie download gebeurt er ook niet veel. Mijn computer gebruikt dan nog steeds de kapotte flash player, als ik het goed heb.

Ik zou het dus zeer op prijs stellen als iemand mij kan helpen zodat ik mijn internet weer normaal kan gebruiken!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

heb je systeem herstel gedaan, want bij zijn er af en toe ook zulke problemen en die ontstaan af en toe tijdens of na de update. en door systeem te herstellen naar eerdere dagen, werken dingen wel weer.

Toegevoegd na 1 minuut:
heb je systeem herstel geprobeerd? want bij mij zijn er af en toe ook zulke problemen, die ontstaan tijdens of na de updaten van bepaalde dingen en door systeem te herstellen naar eerdere dagen, werken dingen wel weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Google Chrome gebruikt typ je in je internerbalk 'about:plugins'. Dan klik je rechtsboven op 'Details' en als het goed is zie je bij flash, een shockwave plugin staan. Als je er meer dan 1 hebt, schakel de 2e of 3e dan uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of 1 uitschakelen en 2 ingeschakeld houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om Flash Player en Shockwave Player goed en volledig te verwijderen, moet je de uninstallers gebruiken die je hier vindt:

http://helpx.adobe.com/shockwave/kb/download-shockwave-stand-alone-installer.html

http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html

Wel eerst je browser sluiten en na afloop je pc opnieuw opstarten. Daarna kun je beide programma's opnieuw installeren.
Pieter2011
12 jaar geleden
bij configuratie verwijderen staat ook meestal de optie programma herstellen,maar je verwijderd het niet als je geen rechten hebt,maar waarschijnlijk word shockwave flash player
wel hersteld,maar kan je geen 100% garantie geven.
ik hoop dat het lukt als je dit wilt uitvoeren het heeft verder geen nadelige gevolgen.