kan ik mijn toets laten maken?

mijn normale laptop-spatiebalk is eraf gevallen, na veel gepruts is ie er weer op gegaan maar niet heel stevig, na een tijdje is die er weer afgegaan maar dit keer zijn een paar dingen afgebroken, dus mijn vraag: kan ik dit weer laten maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je het in een goede computer winkel wel kan laten maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan kijken wat een nieuw toetsenbord kost en dit door een kundig persoon lagen vervangen. voor bijna iedere laptop kun je losse onderdelen kopen, zeker toetsenborden: er gaat nog al een een kop koffie overheen! die van mij is al twee keer vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o dankje

Antwoorden (1)

Je kan op de site van de fabrikant kijken voor reparaties. als dit niet zoveel nut heeft zou je ook een nieuw toetsenbord kunnen kopen en die erin zetten. dit kan je doen bij een computer winkel maar ook zelf. kijk gewoon op youtube voor een tutorial.