kan ik recovery cd van een acer laptop gebruiken op die van hp?

Ze zijn allebei het zelfde OS, Windows Vista Home Premium.
kan ik die van de acer gebruiken op hp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is het niet alleen het OS, maar ook onder meer de specifieke drivers voor je systeem.. Kan dus maarzo zijn dat die er niet bij op staan.

Kijk even in de andere vragen van het laaste uur, er is ook een vraag gesteld over de hp pavilion recovery cd.. of was jij dat toevallig?

Deze kan je zonder cd terug krijgen naar fabrieksinstellingen, misschien de acer ook wel.

Hier al een voorbeeld na even snel googlen:

Here is the standard Acer Recovery Instructions

1. Power on the machine
2. At the white ACER BIOS screen, hold the “Alt” key and press the “F10” key simultaneously to start Acer eRecovery
3. Once eRecovery has loaded, click “Restore to Factory Default Settings”
4. Click “OK” to continue
5. From here, the eRecovery process will update all the data on the C: drive and restore a fully functional factory image (approximately 10 minutes).
6. Once eRecovery has run, press “OK” to reboot unit

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik weet niet hoe goed je engels is, maar je start je pc dus opnieuw op, dan in het witte Acer (Bios) scherm, druk je tegelijk op alt en F10..

De rest wijst zich vanzelf. Houd er wel rekening mee dat alles op je c-schijf verloren gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, met de acer is alles prima is van me zus, had effe ergens rond gesnuffeld en vond haar CD recovery, ik ga denk ik aankomend weekend met BIOS screen aan de slag kijken of het gaat werken. en ja dat was mijn vraag ook. bedankt dat je antwoord.