Hoe kun je bij facebook een 'vind ik leuk' pagina uit mijn profiel verwijderen, die nooit geactiveerd is door mij en niet in de tijdlijn erbij staat?

Het is een sexy hot girl. Als ik ernaar toega om het via die site te deactiveren, dan krijg ik een waarschuwing om er niet naar toe te gaan, omdat het een gevaarlijke website is. Ik zou niet weten hoe ik contact met facebook hierover kan krijgen. Het zijn allemaal standaardantwoorden, waar mijn vraag niet bijstaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

ik zou het toch even direct aan facebook melden
meestal zullen zij dit dan verder wel afhandelen
vaak verdwijnt dit dan vanzelf.

of je moet het risico nemen toch naar die site te gaan
en de ik vind dit niet meer leuk knop in te drukken
ik weet niet wat de melding maakt maar dat kunnen net zo goed valse meldingen zijn ?
ik ga er niet vanuit ,maar het zou kunnen
Er zou ook een meldingsknop moeten zijn ?
als je het er toch op waagt meteen daarna scannen
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is ook nog het lastige, want ik zou niet weten hoe ik contact hierover met facebook op kan nemen. Je kunt feedback geven, maar daar kun je geen vraag stellen, waarin ze concreet antwoord geven op mijn vraag. Er staat wel dat ik ongewenstheden moet melden met zo'n knop, maar juist op die plaats kan ik niets 'rapporteren' of melden.
Als je timeline hebt, vind je op je eigen pagina onder je omslagfoto, een 'vind ik leuk'-plaatje waar je je laatst aangegeven 'vind ik leuk' ziet staan. Als je daar op klikt, krijg je een overzicht van alle 'vind ik leuk's'.

Scroll naar beneden totdat je die sexy girl tegenkomt. Als je nu met je muis boven de link 'hovert', en daarna boven 'vind ik leuk', krijg je de mogelijkheid om 'vind ik niet meer leuk' aan te klikken. Hiervoor hoef je niet naar de pagina zelf te gaan.

Het ziet er een beetje cryptisch uit, deze beschrijving, maar probeer het maar eens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel. Maar dit is nu ook weer juist een probleem, want dáár staat hij niet bij. Wel in mijn profiel, maar niet in die lijst van de timeline.