Waarom werkt weergaven niet bij mijn youtube video?

Ik heb net een youtube kanaal "Gedichten Over:" gemaakt. Echter, als ik of iemand anders mijn eerste video bekijkt komt er niks bij het aantal weergaven, likes etc. werkt nog hetzelfde. Bij mijn andere video's werkt dit gewoon en dat vind ik eigenlijk gewoon erg raar. Weet iemand waarom dit zo is en hoe het aantal weergaven weer werkt?

Bij voorbaat dank

Toegevoegd na 31 minuten:
Bijwerking: Het is nog vreemder, opeens staat er 29 weergaven bij de video. Ik snap er niks van, kan iemand mij helpen?

Toegevoegd na 33 minuten:
Ik weet niet of het onder reclame valt, ik hoop het niet, maar ik denk dat een linkje naar de video kan helpen:

https://www.youtube.com/watch?v=0g36bX6vaMQ

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (3)

ik krijg ook 29 te zien maar wellicht omdat je een klein beginnend kanaal bent kan het wel even duren voor de aantallen kloppen
misschien moet je zelf de pagina verversen om de zoveel tijd ?
verder werkt je kanaal prima
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor jullie antwoorden Dat klinkt logisch. Op het begin was hij aan het updaten maar blijkbaar is dat dus niet zo vaak. Wat vreemd is is dat het aantal weergaven ook is teruggezet van 114 naar 29. Dit kan omdat ik meerdere keren f5 (refresh) had gebruikt tot ik doorhad dat dit meetelt qua views en illegaal is. Dat was echter niet 85 keer
Kleine kanalen worden niet constant geupdate qua views. Dit wordt misschien elk uur of elke paar uur gedaan. Als ze bij alle videos alles continue veranderen, dan kunnen de servers dat gewoon niet aan. Om trage website te voorkomen doen ze dit wat minder vaak.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het duurt inderdaad even voordat het goede aantal weergaven weergeven wordt. Je kunt ook kijken bij realtime, daar staat hoeveel mensen nu kijken, en de afgelopen uren hebben gekeken. Hier kun je ook de exacte aantal weergaven zien voordat deze onder je video staan. Je komt hier door op videobeheer te klikken, vervolgens op Analytics en dan staat er als het goed is Realtime.