Ik heb windows vista en daar zit standaard een brandprogramma in. Hoe heet dat en waar kan ik dat vinden? TS

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Windows DVD Maker en MediaPLayer inderdaad. Alleen zijn dit zeer beperkte applicaties. DVD Maker kan ook echt alleen maar DVDs maken van "je eigen films" (lees: avi's en aanverwante artikelen). Windows Media Player KAN in principe Audio CD's maken, maar ik heb dit nog nooit vlekkeloos aan de praat gekregen.

Kijk een op www.osalt.com voor een aantal prima Open Source alternatieven. En er is natuurlijk altijd nog Nero...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bedankt.
Toop

Andere antwoorden (4)

Windows media player kan van zichzelf ook branden, dus als je muziek wilt branden, kan dat daarmee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Start dit niet automatisch op als je een lege cd in je brander doet?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Windows DVD maker staat onder "alle programma's"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb alleen Windows Moviemaker. is dat hetzelfde?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee windows moviemaker heb ik ook en windows DVD maker zijn 2 verschillende programma's
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hoort er in Windows Vista dan Moviemaker en DVD maker te zitten?
Lekker laten zitten waar het zit!dvd-maker is bagger!
goed programma downloaden?
www.BurnAware free.com