Je kun een virtuele dvd-speler maken, met bijvoorbeeld Virtual CloneDrive. Daarmee simuleer je een dvd-schijf op je computer en op die manier is het mogelijk om de foto's van een schijfimage van je dvd te lezen. Of een film of muziek af te spelen.

Je kunt natuurlijk ook de foto's gewoon handmatig van de dvd naar de computer kopiëren.
SimonV
6 maanden geleden
FEGAS
6 maanden geleden
Dank voor je hulp. Ik ga het uitzoeken. Probleem is dat de foto's in een video getoond worden, foto na foto. Die foto's kopiëren lijkt me niet mogelijk.
SimonV
6 maanden geleden
Wel mogelijk, wel wat werk.
Installeer Videolan
https://www.videolan.org/vlc/download-windows.nl.html
Open hiermee de video, klik op stop.
Kies Video -> Momentopname maken. De foto wordt dan automatisch opgeslagen.
Ga naar de volgende foto, en herhaal deze handeling.
De foto's komen te staan in C:\Gebruikers\[gebruikersnaam]\Afbeeldingen